FAQ
-
Hoe kan ik bijdragen aan een efficiënte en duurzame inrichting van de administratie én kosten besparen?
-
Hoe kan ik de loongegevens aanleveren voor het vaststellen van de premie?
-
Hoe kan ik een automatische incasso instellen?
-
Hoe kan ik mijn rekeningnummer controleren en/of aanpassen?
-
Hoe kan ik wijzigingen doorgeven?
-
Hoeveel premie moet ik betalen?
-
Mijn factuurbedrag is hoger dan € 100,-. Hoe kan ik in termijnen betalen?
-
Op welk rekeningnummer moet ik de premie overmaken?
-
Waar kan ik terecht met mijn vragen over de activiteiten van het sociaal fonds?
-
Waar kan ik terecht met mijn vragen over de gegevensaanlevering en de premie?
-
Waar vind ik mijn facturen?
-
Waarom betaal ik premie voor het fonds?
-
Wanneer ontvang ik de nota?
-
Welke kosten brengt het fonds in rekening bij de facturatie?
-
Zijn alle werknemers premieplichtig?